Facebook Badge

Followers

Tuesday 17 September 2013

wedding..


Assalamualaikum..

alhamdulillah..14/9 baru nie selamat sudah adek aku menjadi wife kepada mohd shaiful..selepas 9 bulan bertunang..seronok sgt taw dpat adek ipar..org raub jugak tp xsame kampung la..

adek ipar aku nie sbenarnye membe abg aku, ntah cane plak die kenen2 terus lekat..:D

pelamin bertemakan hijau turqouise dari Rusha D Bridal y sgt cantik meletop2..
pemes taw andaman pengantin ni, org siap booking smpai taun depan..


mase adek akad nikah, ni jela gmbar y sempat nak snap ha..aku sebok mengalahkan pengantin time tu..mane nak kacau kari, mane nak buat gulai pucuk ubi *itu tipu..haha



jgn xtau, mkanan pengantin utk belah pmpuan aku ngn my brother y buat..tembikai ni aku y ukir, tgok tenet, saje bajet terer..tp nasib gak la ade gak iras2 bunge ros, klau tetibe rupe kak ton cane? terus pengsan pengantin 


haa, itu aku..haha..bajet rajen supaye makcik2 terpikat ngan kerajinan ku..

aku tudung pink..tgh susun2 hantaran..jap g nak maen balas2 hantaran plak..
erkk, siper jepun aku pon nk masuk gmbar gak ha

ade gaye muke aku x? teheee


adek atas pelamin..santek sgt..berubah muke beliau..xsempat nak merenjis pon sbb sebok susun2 pinggan atas meja pengantin..
y nie time sambut menantu..wane pepel..pon santek giler !

not peace anymore...itu pose 20sen gara2 kenaikan harga minyak..

adek beradik pmpn termasuk akak ipar skali..aku xnk dok hujung sbb takot gmbar aku xnmpak..so, aku nyebok kt tgh..nak jugak, xkire! haha


gambar aku xde sgt sbb sume dlam kamera kak ruby (mak andam)..:D




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...