Facebook Badge

Followers

Sunday 22 September 2013

Moh la weh kite ke Lata Lembek :D

Assalamualaikum..

Arini aku nk bwak korang ke Raub..jgn tnye knape bukan Paris ke, London ke, Hong Kong ke..ligan sorang2 sat g..Raub nie lg best dari tempat2 tu tawww *mestilah aku banggakan kampung halaman aku khaannnnnn..al-kisah nye kat Raub nie ade 3 tempat pemes mandi manda..Pulau Chekas, Lata Lembek ngan Lata Jarum..tp aku suke g Lata Lembek je, dekat pon dekat..

bayaran masuk 3 hengget, jgn ingat nk free je..nak msuk toilet pon skunk da 5kupang taw..mase bayar tu aku terpegun seketika tgok adek y jage kaunter..lawa! sape kate org asli xcantek..haa, mmg sangkaan mereka meleset..Tasha Shilla pon kalah aku rase..siyes xtipu, klau xcaye, sila dtg esok p tgok





bersih kan tempat die..suke !



jambatan tergantung *tetiber



aku maen gelungsor kt situ..haha..syiokkk giler..rase mcm kembali ke zaman kanak2 ribena..
nampak tali kat atas tu, ha kat sini ade flying fox..bes..rase mcm superman time die bgerak tu..*padahal mse 1st time cube dulu punye la jerit2 smbil pelok kaki abg bomba..haha..tu zaman form 4, time aktif dlam Kadet Bombastik




Faris takot nak masuk air..eleh2, cubit pipi laju2 kang baru taw..



model mane ntah sesat




nak sewa beskal pon boleh..kalau rase nk lg jimat, angkut je dari rumah..ikat kat atas bumbung keta



sini pon ade pondok nak maen pemaenan tradisional..bwakla congkak dari rumah, pastu ajak pemain import dari bangla dan myanmar maen..tgok sape terer





IKLAN

Aritu ade beli oniline Naturactor dekat Irine Nadia..Blogger pemes tu..so far ok la, rase mcm puas hati je pakai sbb ringan je..xyah dah nk tepek2 bedak ke ape..parut jerawat pon xnampak..ihihik




onyonyo..bukan nk tunjuk comel, aku nk tunjuk y Naturactor tu mampu buat kulit muke kite nampak sekata..xdela tompok2 kat kelopak mate, kat hidung, dan sebagainya..aku pakai kod 151 sbab aku xdela putih mcm Nealopak..ohoho

Sekian untuk kali ini, adios!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...