Followers

Friday, 7 February 2014

Tudung Ekpress Awning Lembut corak cantek2!!

Assalamualaikum…

Hye..hari ni titeww nak jual tudung..Tudung Ekpress Awning Lembut yang paling latest sekali..kat sini ada 5 warna pilihan, so, korang boleh tengok gambar kat bawah n kalau ada siapa2 yang berkenan boleh pm terus kod tudung yang korang nak kat link fesbuk saya nie Noridayu Mohamad..(padahal jual 5 helai je, cara promote mcm jual 100 helai..haha)


Awning tudung ni lembut tapi still boleh bentukkan sendiri, boleh buat muncung gitteeww..so, muka bulat macam saya ni pon boleh nampak kuruss je..ahaha..yang benar ni, enggak bohong dong..material sangat selesa, lembut dan sejuk…lg satu kelebihan tudung ni xpayah susah2 nak gosok, terus sarung je haa…mmg xnmpak berkedut..giler kentang senang kann kann..harga RM25 sahaja..berbaloi2 kan ^__^








SOLD!

SOLD!

SOLD!

AVAILABLE

SOLD!


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...